banner cadouri branza si vin

INTREBARI FRECVENTE

Care sunt modalitățile de plată?

Plățile produselor comandate la magazinul online www.shop.revino.ro se pot efectua cu cardul și, la cerere, prin virament bancar cu ordin de plată în contul Revino Romania SRL: RO13 BACX 0000 0010 7112 2001, deschis la Unicredit Bank.

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2). Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline. Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în siguranță. Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.

Pentru plata cu cardul, tranzacția va apărea pe extrasul de cont cu numele shop.revino



Cum se face livrarea și transportul?


Comenzile vor fi înregistrate și operate în ordinea plasării lor. Clientul va fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru stabilirea detaliilor legate de livrare.

Livrările la brânzeturi și la alte produse ce necesită temperatură controlată se vor face personal. Restul produselor se vor livra personal sau prin Fan Courier. La cerere, livrarea coletelor se poate face prin compania de curierat solicitată de cumpărător.

Transportul se realizează în condiții de temperatura controlată la produsele care necesită acest lucru. Toate produsele, serviciile prezentate pe Site, prin urmare livrarea, sunt disponibile exclusiv în București și Ilfov. Costul transportului este suportat de Vânzător și de Cumpărător în baza sumelor comunicate pe site.

Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor comandate și transmiterea documentelor corespunzătoare.

Vânzătorul nu este și nu poate fi făcut responsabil de eventuale disconcordanțe / întârzieri de la termenele de livrare în perioadele aglomerate ale anului (i.e. sărbători, evenimente, perioada de promoții, etc.), datorate factorilor externi care nu țin sau nu pot fi influențați de Vânzător (e.g. cererea mare pentru serviciile de curierat, etc.)



Care este costul transportului?


ÎN BUCUREȘTI: TRANSPORT GRATUIT PENTRU COMENZI MAI MARI de 200 lei.
Pentru comenzi mai mici de 200 lei costul transportului este 20 lei.

ÎN ILFOV: TRANSPORT GRATUIT PENTRU COMENZI MAI MARI de 300 lei.
Pentru comenzi mai mici de 300 lei costul transportului este 30 lei.

Sâmbătă se pot face livrări, doar la cerere, până la orele 12:00, în baza disponibilității personalului Revino. Duminica nu se fac livrări. 



În ce situații se poate face returnarea produselor?

Clientul poate solicita returnarea produselor în următoarele situații:

- Produs ce nu este conform cu specificațiile de pe site. Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta noastră. Clientul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Clientul va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de S.C. Revino Romania S.R.L.

- Produse ce au fost livrate greșit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat, iar clientul va refuză recepția. Clientul poate solicită returnarea acestora pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuirea cu un alt sortiment sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare, va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de SC Revino Romania SRL.

- Renunțarea la cumpărare. În momentul efectuării unei comenzi online, clientul declară că a luat cunoștință și este întru totul de acord cu cele menționate mai sus.



Cum se face rambursarea / restituirea tranzacției dacă ai anulat comanda?

Dacă ai anulat comanda și aceasta a fost deja livrată, rambursarea sumei deja achitate este posibilă în 30 zile.

Vei plăti costul transportului și ți se va deconta diferența dintre valoarea comenzii și contravaloarea transportului. În cazul plății cu cardul suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de maximum 30 de zile de la acceptarea returului.